Strandoutfit

 



Kan man se snygg och glamorös ut på stranden? Ja, det kan man, verkligen! Dock kanske det passar bättre utomlands med denna outfiten som jag har satt ihop här, men det går absolut att satsa på den även här i Sverige.
Baddräkten är verkligen jättesnygg och jag har varit tänkt att beställa den flera gånger, men massa frågetecken kommer upp i huvudet. Kan jag använda baddräkt?  Passar min kropp i den? Ja, massa såna onödiga frågor, det handlar absolut om osökerhet. Jag vill så gärna ha det och då borde jag ha den. Jag borde inte tänka på om hur folk skulle tycka och tänk om de pratar skit bakom ryggen hur min kropp inte passar i baddräkten.
Jag brukar sätta på mig vad jag vill, bara jag tycker det är snyggt så räcker det och det är absolut så det borde vara. Men ändå är jag osäker över baddräkten, för snygg är den ju! Köpte densamma bikinin fast en annan färg och verkligen hälften av ungdomarna på stranden har den bikinin! Säkert, alla har den känns det som och det är så tråkigt. Om jag sätter på mig denna baddräkten tror jag att jag skulle vara ganska ensam om att ha den! And I like to be different. Men som sagt, osäker om hur min kropp passar i den.
Jag köpte armbanden fast i guldiga till min examensklänning, de är grymt snygga och är ganska billiga, enda minuset är att alla sitter ihop så man måste bära alla samtidigt.. Lite surt, men det kan vara snygg det med.
Skorna är strandiga och väldigt snygga, kilklack of course, men de är inte allt för svåra att gå i. Jag vet det, jag provade nämligen de i Göteborg, dock var 37or lite för små och de var de enda. Surt.
Och slutligen hatten! Den är ju nästan ett måste i sommar, ska införskaffa mig en snart. Den är både väldigt snygg och väldigt bra för håret. Mitt hår har nämligen blekts endel under soltimmarna. Så hatten skyddar och är snygg. Två flugor i en smäll.
Så, nu fick ni en strandoutfit som är annurlunda, snygg, enkel och bekväm. Hoppas ni gillar det!
Godnatt på er! ♥

Kommentarer
Postat av: Camilla Vu

Superfin outfit :) Ha en bra dag

2009-07-01 @ 09:27:25
URL: http://camillaavu.blogg.se/
Postat av: H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]

underbar!

fin blogg du har :)

kram http://esth.blogg.se

2009-07-01 @ 21:50:42
URL: http://esth.blogg.se/
Postat av: NATASCHA' SVARAR:

baddräkten är underbar :) !!

2009-07-03 @ 09:53:47
URL: http://taschas.blogg.se/
Postat av: amanda

vart är sakerna ifrån? :) <3

2009-07-06 @ 13:11:49
URL: http://gympajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0