Långben?



Haha, ännu en bild från tjejkvällen i lördags. Ser ni så vacker himmelen var? Klockan var ca 12 på natten och vi hade tråkigt, så vi gick ut och hoppade och tog massa kort. Dock hade det blivit ganska kallt och kommit fram massa mygg. Så vi gick in och såg på Sex and the city filmen,så himla bra!
En av de sakerna jag är nöjd över min kropp är, just mina ben. De är otroligt långa och ganska smala. Längden är den jag tycker mest om. När jag var mindre hatade jag att vara lång, jag ville vara kort, jag tyckte det var sött. Ah, det är sött. Men det är något speciellt med att vara lång. Nu, älskar jag mina ben och är otroligt nöjd över att ha såna långben. Jag har växt säkert 1,5 dm på ett år och det är benen som har blivit långa. Just nu är mina ben ganska bruna också, ännu ett plus. Så nu är jag väldigt nöjd över att vara lång och vara en långbenare.

Kommentarer
Postat av: Lollo

så fin bild!

2009-07-07 @ 20:44:08
URL: http://confessionsbyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0