Vad händer?

Jag såg på kvällsöppet med Ekdal för ngn dag sen, blev lite smått irreterad över att de satt och kritisera smala modeller,eller ja. Smala tjejer överhuvudtaget. Jag menar såna verkligen smala tjejer. Men raka höftet bla.
De är smalt byggda. De kan absolut inte göra ngt åt det. Enligt dom var inte det en riktig kvinna?
De tyckte alltså att smaltbyggda tjejer inte var lika kvinnliga som en kurvig tjej?
Men det tkr jag är konstigt eftersom det blir sånt himla liv av kurviga modeller / tjejer också.
Då tkr alla att de är för stora, att de borde banta. För min del tkr jag att det inte spelar ngn roll om man är kurvig eller smalt byggd. Man är som man är. Jag tex. Kan inte göra ngt åt att jag har kurvor. Jag är byggd så & kommer alltid vara breaxlad och ha ganska stora höfter. Men man kan inte göra ngt åt det. 
Och därför blir jag sur över att folk sitter och kritiserar folk över huvudtaget.
Om jag fick bestämma skulle det sättas stopp för det.
Alla är lika fina. Sluta med att kritisera folks kroppar.


   

Båda dessa tjejer är snygga trots olika former.

Kommentarer
Postat av: mAtilda

Jätte bra inlägg! Jag håller med dig fullt ut.

Jätte bra blogg oxå :) skulle kunna sitta och läsa i timmar.

2009-02-01 @ 18:23:26
URL: http://tldz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0