Fridaylove

Igår bestämde jag mig att dra mig till skolan imorgon. idag. Så jag gjorde det. Eftersom det har gått 48 timmar kan ingen säga ngt.
Kändes som det precis hade varit helg men fem lektioner gick fort och sen var det helg. Igen. Konstigt.
Spanskan var jag trött och fattade inte värst mkt. Men tog med mig boken hem. Så ska försöka att sätta mig och förstå. Hur det nu kommer gå. Spanska är kul en dag och kul en annan dag, beror på vad A-C hittar på. Det är likt engelska och jag har väldigt lätt att blanda ihop de språken. Las&los & el& la. Massa saker att tänka på, men som sagt, det är ganska kul.
Sen var det förberedelser inför noprovet på måndag. Sexuallkunskap. Och jag kan inte alls mkt :s. Plugga hela helgen.
Idrotten var så meningslös idag så jag vet vad jag skulle göra.
Anna hade blivit av med sin mobil igår i skåpe. I skåpet i gympasalen lägger man värdesakerna så inga ska ta dom. Men tror ni inte att Anna blev av med mobilen sin igår? Och ingen vågade säga vem det var och vi skulle inte få ngn idrott innan mobilen var framme. Men ingen sa ngt på hela lektionen så det blev ingen idrott för oss idag. Och stackarn har inte fått tillbaka sin mobil än.
Bild sen var det helg!
Jobbig skolvecka jag har haft :p
Jag har tränat på provet och bakat scones när jag kom hem. Dock blev dom hårda.
Jag måst vara usel på bakning, eftersom det inte är första gångn de blir hårda.
Ikväll ska jag äta hårda scones och se på blondinbella & Laila dansa.


Har faktiskt börjat tycka att stentvättade jeans är rätt snyggt. Dock kanske inte i denna färg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0