The day before school.

It's suck! Imorron ärre skola & då är det dags att gå upp tre timmar tidigare än vad jag är van med. Sluta fyra mesta del av veckan, göra läxor, springa från v3 till 17. Tappa bort nycklarna, vilket jag är väldigt bra på. Lite för bra på skulle jag säga.  På en termin har jag tappat bort nycklarna 6 gånger. Dock har jag hittat dom. Hade ingen extranyckel när skolan startade heller. Så får vara glad över att jag inte har behövt klippa upp det.
Skolan är kultråkigJobbigspännandemysig grej. Lite allt möjligt. Beror dock på vilken dag det är, mån-ons är jobbig och allt  är allmänt jobbigt. tors-fre är super för slutar två båda dagarna. Har bytt ifrån fyra till två på fredagarna. Dock ingen håltimme och sovmorgon. Men det går.
Pia sa till oss innan lovet att vi måste se på engelska filmer utan svensktext, sjunga låtar på eng, skriva sms på eng. Läsa och allt sånt. För att inte komma bort från engelskan, om jag ska vara ärlig. Har jag inte gjort något av dom, mer än vad jag brukar? Man hör ju ständigt engelska. Låtar&Filmer hör man ju på nästan varje dag så jag har helt enkelt skitit i att läsa på engelska och sånt? Har bara levt som jag brukar. Vi har ju lov.

Eftersom jag inte orkade med att skriva igår ska jag ta en sammanfattning nu.
Först såg jag på oc. Sen åkte jag skidor inne, sen åkte jag och mamma ute. Sen spela jag bowling, för alla som bryr sig gick det skit. Jag har alla förutsättnigar - stavas? som helst i världen att bli bra på bowling. Jag kan träna hur många timmar som helst hur mkt som helst utan att behöva tänka på kostnaden, men jag tar inte chansen? Konstigt säger jag bara, kanske inte har det riktiga goet! Så ärre nog. Men hursomhelst så spelade jag och det är på god väg.
Sen var jag hemma och gjorde ingenting. Sen somnade jag. Så, nu vet ni vad jag gjorde igår.

Idag har jag varit vaken sen halv 8. Såg på tv och drack kaffe i min ensamhet. Ingen var vaken. Men det är skönt att vara uppe ensam när det är mörkt. Vid elva drog jag och mamma till tby, rean väntade på oss. Blev en lång skjorta till mig och lite annat till mamma.
Åker snart till skidtunneln vilket jag skriver ganska många gånger. Sen vet jag inte?

Skulle vilja att statisktiken ökar lite på min blogg :p

Bye




Förövrigt var det såhär fint igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0