saturday

Vaknade åtta, pigg och alert? Nää.  Men var tvungen att gå upp då, skulle spela match. Match ja, hade ingen lust. Var bara trött och ville sova. Men det sluta bra trots allt. A-laget vann som tur var & jag fick ihop ett okej resultat. :p
Jag hade absolut ingen lust till att stanna kvar i bowlinghallen så jag gick hem. Det blev lite lugn&ro och senare vidare till det dagliga besöket til skidtunneln, jag och mamma utnyttjar varje minut av fribiljetterna och det går bara lättare och lättare. Men dock är det slut imorron. Påtal om imorron. Det ska regna och vara fem plusgrader. Det suger!
Sen jag kom hem har det inte hänt mkt. Gossipgirl och mat och nu är jag så social här.
Har inget intressant att skriva.

A




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0