Made my day

Måndagar är oftast inte bra, men idag var den det :)
Vi var sju trötta ungjävlar i klassen idag. Förlåt hur jag uttrycker mig, men vi är mest kända som det. Vet dock inte varför. Okej, jo det gör jag. Kan det vara för vi, endel, spränger smällare i soptunnan, mobbar ut killar, gör sönder lampor och allt sånt skit? Kanske kan vara det, men i det hela är vi en bra klass. Jag tycker om dom. Kan knappt tro att jag skriver det själv. Skrämmande.  Vi KAN faktiskt vara duktiga små ungjävlar också. Om vi har en bra dag. Som idag. Alla bråkstakar var sjuka men. Haha.
Vi hade tillslut no provet. Det var inte svårt allt. Jag är tydligen duktig på kvinnokroppen och allt det som hör till.
Att vi fick sluta halv fyra idag gjorde min dag. Verkligen.
Gick hem och åt och sen vidare till bowlingahallen, tränade. Slutade dock efter en fåtal minuter.
Nu sitter jag här. Borde ta tag i läxorna. Jo, så får det bli.



Dagen outfit.

Näbbstövlar - mammas från 80- talet kanske?
Högmidja byxa- Only
Body- Gina
Sjal- Egypten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0