Happy?

Nu sitter jag här igen, efter en inget mer än okej dag.
Jag mår bättre och försöker att komma i bättringsvägen och jag tror jag lyckas? Fast har fortfarande inte fått in ngt i min stackars mun. Jo, nu ska jag inte ljuga. Nyponsoppa har jag druckit och två extra. Men jag klagar fortfarande inte.
På schemat har det stått Miami Ink 10.00-11.50
oc. Vilken tid jag känner för.
Och en Astrids Lindgrens film 14.40. Jag vet vad ni tänker.
Att jag är en barnunge som ser på typ Madicken?
Men jag tkr faktiskt de filmerna är söta. Och har jag inge annat att göra, så varför inte?
Jag hoppas jag snart ska slippa att se Madicken som dagens höjdpunkt och faktiskt skaffa mig ett liv snart. Jag har kommit in i ngt stadium nu som jag helt ogillar. Men när jag orkar ska jag ta tag i det.
Och det blir visst så när man har drabbats av Vinterkräksjukan. För det är väl det man kallar de?

Nu vet ni hur mina spännande dagar ser ut.

A

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har skymtat dina Oc-dvd:er och de måste jag nog låna nån gång! :D Krya på dig.

2009-01-22 @ 22:26:10
URL: http://leonaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0