God Fredag!

Nu har jag gjort om min blogg lite, inte något personligt. Det har jag inte orkat med.
Idag är det den goaste dagen. Hela helgen framför sig. Man kan sitta uppe hur länge man vill, dock gör jag inte det. Jag är en verkligen inte en kväll och nattvarelse. Inte en morgonvarelse heller.
Jag slutade två och hade verkligen bestämt mig för att ta en långpromenad med kameran när jag kom hem. Men jag satte mig framför den jävla datorn. Och strävade med bloggens design. Klockan tre satte jag på mig varma mysiskläder och gick ut. Kameran var med som vanligt. Fick några riktigt fina bilder. De får ni se någon annan dag. Orkar inte nu.
Jag var ute i en timme cirkus. Kallt och skönt var det. Och så himla skönt att komma in och dricka kaffe.
Idag provade vi en tacogratäng. Om jag tyckte om den vet jag inte. Men jag tvingade mamma att göra ngt annat än pasta och tacos. Fast det blev ju tacos ändå, men en lite konstigare.
Nu vill jag att det ska bli mars. Då ska jag och Vickan till Stockholm. Jag slår vad om att det kommer bli superkul!
Jag älskar stockholm. Jätte mysig stad och jag älskar att shoppa. Som alla säkert vet!
Nej, nu ska jag se på let's dance. Har ändå inget bättre för mig.



Vill ha! Kanske blir Stockholm :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0