Blåmärken Hej!

Frilufsdag idag då. Mina förväntningar var sådär eftersom jag har testat på curling förut, dock var jag 2 år mindre, svagare, sämre balans och en dåligare hall. Så nja, så ivrig var jag inte. Sist fick jag inte ens iväg denna lätta sten.
Bussen gick ca halv nio. Jag var uppe redan vid halv 7 så jag var pigg och alert. Förvånat märkte vi att det var 50 stycken som skulle med. Vi som trodde att vi skulle vara näst inpå ensamma. Jag hade trevligt påväg dit. Mer än så var de inte.
Vi var vid curlingen någongång vid tio. Vi delade in oss och vi kom med alla nior. Haha.
Det var ngn som skulle berätta allt för oss. Sen började spelet. Vet inte hur många gånger jag ramlade, fick skrattanfall åt mig själv, skrek sopa och var en sopa själv. Jag lyckades få in den lätta stenen i boet några gånger, men tror ni inte de knuffade bort den?
Det var iallafall roligare än förra gången trots alla blåmärken jag kommer få imorron  och en enorm träningsvärk. Använde muskler jag inte ens visste att jag hade. Konstigt.
Vi slutade tolv och bussen gick inte förren TVÅ. Vi hade ingen lust att dra till stan och de närmaste som fanns var Rusta? Nje. Inte min favorit affär. Så mina tjejer och jag bestämde oss för att fika i två timmar i omklädningsrummet.
Fikade blev till sanning eller konka. Som i sin tur blev till bara konka. Den som vågade göra en sak fick ett tuggummi. Det var inte de lättaste och roligaste sakerna man skulle göra. Jag skämdes över hur konstiga saker vi höll på med.
Nu ska jag inte säga i detalj vad som hände nej.
Vi skrattade endel här också.
Väl i bussen fick jag skrattanfall igen. Några gånger. Föratt jag och Johanna är lättroade. Vi skrattade åt allt.
Trötta kan det också kallas.
När vi var i torsby så stannade bussen och jag och Emma gick tillsammans hem. Kul att prata med henne. Lätt att prata med. Vi har en hel del gemensamt.
Sen spelade jag bowling och fy.
Mer behöver jag inte säga.
Vilka jävla långa inlägg jag får till.
Hoppas ni inte tröttnar.
Ge mig värme tack!

Ge mig Egypten tack!

Kommentarer
Postat av: Vickoo

Ja i omklädesrummet hände de allt saker.. =)

jag har bara ett blåmärke , på knät men det är ganska stort=) bra du skriver då!

ska du få ny design? du sa de nu på spanskan =)nej nu slutar lektionen hej då

2009-01-30 @ 09:09:19
Postat av: Amanda

Ja, kul vi hade :)

Få och få, ska försöka fixa en under helgen :)

2009-01-30 @ 14:17:53
Postat av: Emma Kjellberg :)

De ä så lätt att prata med dig också för du förstår verkligen :* Visst har vi saker gemensamt.. Puss snygging! <3

2009-01-31 @ 20:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0