Skummad mjölk

Nu sitter jag här med kaffe. Okej, ni tycker jag är konstig som älskar kaffe.
Fast anledningen är att jag skummar mjölk med min cafè cream. Vilket gör det mycket godare.
Jag skummar, häller i skummet i i kaffet. Äter upp skummet. Gör mer skum. Så håller jag på hela tiden. Tillslut är det jätte mycket mjölk i kaffet. Men jag fortsätter så hela tiden. För jag älskar skum. Men ibland dricker jag lite kaffe också.
Ja, jag är konstig. Men det är gott.

Nu har jag rensat datorn, det känns bra för jag hade väldigt onödigt många fula.
In kom nya. Nya fräscha med mycket sol. Jag vill ha sol på sportlovet.
Påtal på sportlov, det är SPORTLOV! Har inte tänkt på det. Nu har jag nio hela dagar ledigt. Gud vad skönt.
Jag har räknat ner dagarna till idag i ca två veckor. Äntligen!
Idag har det varit en lat dag-igen.
Vi hade inställd spanska. Om jag vetat det kunde jag ta sovmorgon. Eller det tog jag ändå.
Vaknade ungefär tio i åtta idag. Panik! 45 minuter för sent. Fyfasen.
Sen hade vi elevrådsmöte, jag slapp no! Kunde inte ha varit bättre.
Sen matte, de andra hade matteprov. Men jag har redan gjort det, så jag fick gå efter en kvart eller något.
Sen lunch & idrott. Vi simmade ett tag sen gick vi upp. Slappt.
Bilden var okej. Ingen Anita. Men en Marie..
Nu sitter jag här. & om en timme börjar jag jobba. Johanna också.
Det kommer vara stressigt. Men vi kommer fixa det.

Jag har många Johanna att hålla reda på & många Amanda. Jag behöver skaffa smeknamn på er alla!
Nu ska jag göra mig iordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0