Sol&Kamera <3

Min blogg har inte funkat på hela helgen. Jag har haft skrivlängtan hela dagarna känns det som.
Så jag har gjort annat. Kanske bra att vara ifrån datorn & bloggen ett tag? Då har jag mer motivation nu kanske.
Jag vet inte. Jag har mått väldigt bra under helgen. Jag har insett mycket. Det låter kanske konstigt? Har hon kommit på något bra under en kort liten helg. Ja. Jag har varit ute & gått med mamma & kameran. Jag har skrattat & njutigt.
Jag hade energi för flera veckor i lördags. Sprang runt i snön som ett litet barn som nyss har fått en ny barbiedocka.
Jag mådde SÅ bra! Jag älskar mamma, solen, snön & kameran. Jag kund inte ha mått bättre. Eller har haft en bättre alla <3 dag. Efter promenaden med mamma, var jag med Johanna & Julia. Vi var på UKM. Jag hade kul & mysigt.
När jag kom hem åt jag världens godaste kärleksmums. Jag har iof aldrig i mitt liv ätit kärleksmums. Tror iallafall inte det.
Så cocossmaken passade mig perfekt.
På söndags morgon gick jag upp halv sju! Hör ni. Jag kunde knappt fatta att jag var ganska pigg så tidigt.
Jag & pappa åkte till Karlskoga på Bowliaden final. Jag var taggad som få. Sarkasm.
Jag sov hela vägen & hade inte ätit något, så jag slängde i mig en smörgås med curry & jag hatar egentligen curry.
Bowlingen gick skit. Jag blev lite smått irreterad.
Men jag hamnade trea. Fråga inte efter resultatet. Tack.
När jag kom hem tänkte jag att få en lika perfekt promenad som dagen innan, så jag & mamma for till Valberget.
Jag blev dock inte lika energifull som dagen innan men jag kan inte sluta njuta av mamma, solen, snön & kameran.
Jag tror jag mår bäst när jag går & fotar. Särskilt när solen är framme.

Idag var det måndag. Jag har haft huvudvärk hela dagen. Om solen skulle varit framme skulle det inte vara så. Fyfan.
När jag skrev fyfan kom jag & tänka på rådstuga. Ja, fyfan.
Jag väntar bara på att få åka dit & ha det gjort.
Jag vet ju ändå vad de kommer säga. Fyfan.
Sen blir det jobba. Servera med Linus, 46 personer. Mumma.
Fredag &lördag blir det också jobb. I need money. Yes I do.

Nu har ni fått veta hur jag har mått & vad jag har gjort under helgen.



Jag kan inte sluta titta på denna skönhet. Fast jag älskar min lilla svarta också.
Svart går ju alltid hem. Right?

Rådstuga & jobb ikväll somsagt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har smakat många kärleksmums och de var faktiskt världens godaste :)

2009-02-16 @ 21:14:00
URL: http://leonaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0