Skotersafari

Jag har haft en bra dag. Vid elva åkte vi till Sörmark. Skotern startade dock inte på direkten.
Efter ett tag startade den & jag & pappa åkte iväg till storön. Där vi skulle göra upp en eld & sitta & grilla korv.
Pappa fixade elden & jag tog skotern. Haha. Det var verkligen jättekul. Fast det var lite svårt ibland.
När vi skulle till & grilla så märkte pappa att han hade glömt korven. Haha.
Det gjorde inte mig något, eftersom jag inte gillar korv. Istället drack vi varm choklad & åt gifflar.
Sen åkte jag lite till. & sen fick pappa köra.
Efter några timmar frös vi ihjäl & vi drog oss med bil till farfar. Där vi såg på skidor.
Sen åkte vi hem. När vi kom till en bit på vägen frågade pappa mig om jag hade kameran med mig.
Då kom jag på att den log kvar i skotern. Bra Amanda, bra!
Som tur var log den kvar. En väldig tur må jag säga.
Direkt jag kom hem drog jag upp till Valberget. Mamma skulle ta en skidtur, men jag ville åka tefat. Fast jag satte mig i snön istället.
Dagen har varit bra, väldigt skönt med sol.




Ungefär såhär såg min dag ut i bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0