Hemmaspa

Idag har jag verkligen varit dålig på att skriva. Men jag har helt enkelt inte orkat. Det kan vara så ibland. Men jag tycker inte det är så jätteviktigt att skriva mycket, men visst är det kul. Men samtidigt är det skönt att vila från datorn & pyssla om sig själv istället. Det har jag gjort ikväll. Ett hemmaspa fick det bli.
Varmt bad med vindruvor & ansiktsmask. Kunde inte ha varit bättre. Massa ljus tände jag också.
Ibland kan jag vara mysig & ibland kan jag bara ta det lugnt. Inte så ofta, men ibland.
Jag kan lata mig, men det är alltid något i kroppen som oroar mig. Men inte ikväll.
Dock skar jag mig rejält på rakhyveln. Snyggt att ha plåster imorgon när man ska spela match. Skitsnyggt!
Efter minispat blev det tv. Let's dance. Carl-Jan är så fruktansvärt dålig så han blir lite rolig.
Hoppas han åker ut.



Jag sitter & skriver med Amanda & världenssötaste Julia. Puss på er.
Imorgon ska jag till Karlstad på dubbelmatch. Hoppas det går bra.
Jag kommer nog kanske skriva på kvällen om jag hinner, ska jobba.
Puss på er alla läsare!




Kommentarer
Postat av: jocke

puzz på dig me :D

2009-03-08 @ 15:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0