Iloveyou

Idag är det alla <3 dag.
Jag har ingen speciell att fira med. Men jag har vänner som jag älskar mest, jag har en familj & min Ida kom hit idag.
Jag har varit vaken hur länge som helst. Jag vaknade halv nio. Trots att jag var uppe till ett.
Mina kära vänner åkte hem vid ca tolv igår. Jag älskar er & det vet ni.
Johanna anlände ca halv sex. Vi tog lite kort & sen kom Amanda & Emma.
Vi åt. Men vi blev snabbt sugna på bastu & ansiktsmask som jag hade fixat. Blåbär & yoghurt.
Johanna var lite tveksam över att ha smoothie i ansiktet men hon hade på den ett litet tag iallafall.
Olden var inte heller så förtjust i den tror jag, men efter ett tag så tyckte även hon om den, tror jag.
Jag & Emma tyckte om den iallafall. :)
Vi satt i bastun. Eller Emma gjorde. Jag, Olden & Johanna gick ut lite då & då för att få luft.
Vi bestämde oss för att springa ut i snön. Dock klarade vi inte så länge utan skor.
Så vi tog ett nytt försök lite senare. Men då hade vi skor på oss.
Jag & Johanna åkte spark & Olden & Emma kastade snö på varandra. Även jag blev träffad. Trots att det var kallt & förjävligt så var det väldigt kul. Jag & Johanna ramlade med sparken också. Så himla bra är jag som chafför. Förlåt Johanna. Men Olden, jag & Emma fick oss ett gott skratt iallafall. Haha.
Sen blev det bastu igen, men massa prat. Jag säkte värmen & denna gång satt alla fyra inne, mesta del av en halvtimme. Vi är fan inte dåliga vi. Vi pratade om allt mellan himmel & jord, tror jag.
Någonting jag älskar med tjejprat är att man kan sitta i timmar & prata om ungefär samma saker. Hur människor pratar, ser ut, hur dom uttrycker sig & hur de hade håret idag. We all love gossip!
Jag hade förövrigt läxa i engelska i veckan. När man sätter ut ett s i slutet av ett verb. Nu lärde jag mig att man gör det när det handlar om she,he & it. Intressant tänker ni, men jag tänker jippi. Äntligen har jag fattat. Om jag inte hade haft det i läxa hade jag ändå skrivit loves i meningen över. Jag är inte dum jag. Eller?

Iallafall så duschade vi & jag bjöd dom på fruktsallad ala Amanda. Alltså fruktsallad i melon & glass. Och kärleksmuffins of course. Jag tror att de gillade det. Alla var inte lika bra på att äta melonen, allt hamnade utanför. Men somvanligt så var jag & Emma bäst. Haha.
Sen tog vi massa kort. Jag fick springa mellan alla kameror & sätta på självutlösare. Skratt & mer skratt blev det.
Sen ville Emma sjunga singstar. Så jag var så duktig & bar upp det. Alla sjöng. Det lät inte lika bra som det var kul men.
Sen åkte Johanna hem. Jag pussade henne hejdå.
Olden & Emma stannade kvar. Vi forsatte och sjunga. & rösten blev allt mer krasslig. Det lät så hemskt från min sida. Men jag sjöng ändå. Stackars Emma & Olden som fick höra. Ha-ha.
Sen orkade vi inte mer & det blev lite mer prat.
Vid tolv åkte de hem somsagt. Lite tråkigt. Men samtidigt har jag haft det så himla kul & jag vet ju att det blir fler gånger.
Jag har haft en super super kväll.
Nu blir det lite bilder. För de är snygga som få.


 




Ja, fyfasiken så fina ni är. Jag älskar er! <3
Ni kommer kanske få se mer bilder senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0