Torsdag

Härliga torsdag! Har nog inte haft så skön dag i hela fryken tror jag.
08.20 började vi se på film i datasalen. Gladiator. Bra film. Inge trams i den inte. Verkligen en sevärd film. Ett tips om ni känner för en film som ska beröra. Den handlar om romariket. Låter tråkigt, men det var trots allt väldigt bra & lång.
Den var slut vid 11.05. Vickan åkte hem, vet dock inte varför. Hon blev yr tror jag. Krya på dig! <3
Det var lunch. Amanda & Emma var med mig och Johanna. Sandra var också med. Vi hade tråkigt och fann inget intressant att göra. No:n började tio minuter tidigare så vi skulle få sluta tidigare, vi har ju badhuset på gympan nu.
Jag är inget stort fan av no. Tror inte jag är något stort fan av någon lektion. Ha.
Men idag läste vi hela lektionen, så jag slapp att sitta och höra om krafter.
Vi gick till badhuset och simma 100 meter, vi var lite lata idag. Sen fick vi göra vad vi ville.
Amanda, Emma, Johanna & jag smög tyst upp till relaxen. Dock inga bubblor i bubbelpoolen.
Men lika skönt ändå. Jag gillar de tjejerna grymt mkt. Fast jag inte känt dom så länge så kan jag prata om allt.
Sen blev Karlstad och nytt klot! Gud vad skönt att äntligen ha ett nytt och fräscht klot. Jag gillar!
Vi borrade och sen far vi hem direkt till bowlingahallen och testa & träna.
Nu har jag mycket träning framför mig må jag säga.
Men det var en lättnad att ha ett nytt klot i händerna.
Nu sitter jag här, imorgon är vi lediga. Vet inte vad jag ska hitta på. Sova länge iallafall.

Nu ska jag se på tv, skriver igen senare tror jag :)





Här ser ni min klännig jag bara inte kan sluta älska & mig i en lite mindre smickrande bild. Men bara för jag är glad idag!


Kommentarer
Postat av: Emma Kjellberg :)

Vi gillar dig grymt mkt också! :* <3

2009-02-05 @ 20:50:46
Postat av: Emma Kjellberg :)

Vi gillar dig grymt mkt också! :* <3

2009-02-05 @ 20:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0