Stressad

Dagen har bestått av svenska, resurs, so, no & idrott i skolan. Idrotten är kass, så imorgon ska jag inte bada utan gymma.
Jag gick hem & tränade på geografi, jättekul.
Tar kol på mig. Jag har spanskaglosor jag inte kan. Övad på glosor.eu. Skitbra.
Har tränat bowling & handlat inför imorgon.
Jag har bråttom & hinner inte med allt. Stressad som få är jag.
Kort inlägg men nu vet ni vad jag har gjort.
Jag fick en kommentar förut. Den var viktig. Den ska jag ta in. Jag är bara tonåring en gång. Jag ska ta vara på den tiden.
Jag KAN ha roligt & plugga. Jag har tid på mig.
Imorgon ska jag ha roligt. Skita i att jag fick resultatet av matteprovet idag. Som jag inte kan göra något annat än gråta över.
Jag är helt ärlig. Så himla dåligt. Men jag kan bara bli bättre. Positiva Amanda. Roligt. Jag kan ha roligt. Kan ha roligt, jag kan ha roligt. Så nu ska jag ha det.
Förövrigt hatar jag när bloggen krånglar.


Läxor väntar, idag igen. Ge mig sportlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0