Photoday

Jag vaknade av ett sms av Johanna. Vi skulle träffas & gå ut & fota.
Hon frågade om vi skulle gå en timme tidigare. Snällsom jag var sajag ja & jag stressade i mig frukost & gjorde mig iordning på rekordtid!
Hon kom till mig & jag fick en present. Lite försenad alla <3 dag.
Jag var ju så generös av mig & gav henne gräddkolor, vilket är hennes favoritgodis.
Jag fick en ljuslykta, tror jag det var. Väldigt fin iallafall.
Vi begav oss till Kollsberg & fortsatte lite överallt. Vi gick ner för ett stup, som ledde oss till isen.
Jag skrattade så jag dog, är Johanna ramlade ner för stupet, med min kamera öppen i handen.
Kanske var jag påväg att gråta. Men det såg så roligt ut så jag var tvungen.
Kameran & Johanna klarade sig. Det är lite ironiskt att jag väljer att skriva kameran först. Låter som jag bryr mig mer om den.
Haha.
Jag skrattade hela tiden & tillslut var vi nere. Där jag ramlade. I en meters snö eller något.
Då skrattade Johanna igen allt.
Vi tog massa snygga kort & nu är kameran full med bilder.
Sen gick vi till tby & drack en choklad på Wiener.
Nu ska jag strax åka till Ida i Sunne, jag kommer vara ensam ett tag, så det blir kanske lite bloggande där nere.
Imorgon blir det shopping!
Förresten fick vi brev på posten idag att vi ska på bröllop!  Kul att Kusin ska gifta sig :)




Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0