Onsdag

Mina inlägg brukar handla om skolan. Idag har det inte hänt så mkt mer än skolan, så jag skriver om skolan idag med.
Hemkunskap är verkligen älskad av mig. Som ni alla vet har jag ingen kuskap i att laga mat. Det blir oftast fel.
Så det gör susen för mig att lära sig laga mat. Idag stod skinksås på menyn. Det gick faktiskt bra, fast jag diskade mest. Jag verkar se ut som en disktant. För alla ger disken till mig och jag lyckas inte säga nej. Jag vet inte om jag kan skriva att jag tackar och tar emot. Men tar emot, det gör jag sanneligen. Men det gör inget, jag har inte diskat så mkt i mina dagar. Är bekväm med diskmaskin.
Efter hemkunskapen var det den jävla geografin. Men som jag skrev igår, jag ska bli professor i jordens inre. Jag ska lära människor allt om det, en vacker dag.
Dagen gick. Likaså gör tiden, fast den går. Klockan tickar hela tiden. Kanske borde jag ta vara på den? En dag kanske man inte har någon mer chans att ta vara på den.
När jag kom hem satt min lilla syster i köket. Om jag ska vara ärlig, så är hon min lilla storasyster. Fast hon är 12 cm kortare än mig. Så jag ser mig själv som storasyster.
Jag ser knappt Ida, för ja. Så heter min lilla storasyster. Hon bor i Sunne och läser i Karlstad. Jag saknar faktiskt henne emellanåt. Hon får faktiskt ta och hälsa på hennes stora lillasyster lite oftare. Linus ser jag ju varje dag. Han blir jag inte lika glad att se. Det lät taskigt. Men jag väntar ju mer på Ida liksom. Blir gladare av att se henne, eftersom jag ser henne kanske två gånger i månaden. Iallafall nu. Ni fattar vad jag menar. Linus blir jag såklart också glad att se. Ibland.
Han blir inte så glad att se mig, tror jag inte. Jag är en dryg lillasyster.
Mamma och jag skulle spela match idag igen. Men Ida tog mammas plats. Det gjorde mig glad.
Dock blev det oavgjort. Men, vi fick med oss två poäng trots allt.
Imorgon slutar jag 13.50. På schemat står det NYTT klot. Gud vad skönt.




Min näsa var väldigt konstig. Jag vill byta näsa med någon. Det såg bättre ut sådär.

Leggins, ni inte ser på bilden.
Lång tröja- Gina
Body- Gina.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit va kul att du ska få ett nytt klot. :D Är lite avis på dej ;D

2009-02-04 @ 20:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0