Jag behöver tid!

Jag har ca 30 glosor till imorgon & på fredag , jag kan 0 av dom, jag har prov i geografi på torsdag & jag har glosor i spanska.
Hur ska jag hinna med att plugga, träna, bowla, ta det lugnt, ha kul & dricka kaffe? Ja, inte vet då jag.
Jag har då aldrig haft så ont om tid i hela mitt liv. Jag har hundra saker framför mig.
Jag vill kunna ta det lugnt. Men det kan jag då aldrig. Har alltid någon läxa som väntar.
Jag får bita ihop, jag har bara tre dagar kvar i skolan, sen blir det sportlov. Då ska jag göra allt detta jag vill.

Idag har jag iallafall bowlat, druckit kaffe i mängder & pluggat. Eller jag försöker få in dessa jävla glosor.
Idag har jag skrattat så jag hade hickat i flera timmar efter. Jag har ingen aning vad som var så kul.
Imorse när jag tittade på spelare vid Masterssidan, så stod jag med. Förvånad blev jag. Men sen förstod jag att mina kära bror har anmält mig. Jag hade inte sagt det till honom, mest bara att jag vill dit. Men han hade anmält mig.
Så nu måste jag träna, träna & träna. Ännu mera tid behövs.
Nu ska jag ta mig tid till glosorna, kaffe & tv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0