Hopplöst

Ge mig en smäll på käften så jag skärper mig.
Jag skriver inte alls mycket här, ger er aldrig några nya bilder. Detta pga för lite tid.
Som jag har skrivit ett antal gånger. Jag vet!
Jag slutade två idag, så jag hade världens chans att sätta mig ner här & skriva något intressant.
Men jag hittar på något annat. 
Jag måste radera lite bilder från datorn. Den sprängs nog snart. Har lagt in ca 100 bilder varje dag på datorn, mest fula & inte så noga bilder. De behöver jag inte ha kvar.
Vi hade prov idag. Äntligen är skiten över. Äntligen ska jag slippa plågas.
En stor lättnad. Jag skrev & skrev på pappret. Utan att jag egentligen inte fick ner något bra eller intressant.
Som det brukar vara helt enkelt.
Men jag hoppas det kommer gå. Att jag iallafall får ett G. Det skulle ju kännas bra. Jättebra. Jag som vill satsa på BRA betyg.
Idrotten var dålig. Jag vill inte ha badhuset längre. Idag hade Micke ansträngt sig & hittat på något annat är fritt.
Vi var tvungna & ha hinderbana. Eller tvungna var vi inte. Men man får inga betyg om man inte gör detta. & betyg vill jag ha.
Visserligen spelar det ingen roll om man inte gör det i sjuan. Men jag gjorde det ändå.
Bowlingen idag var ovanligt rolig. Vi tränade för en gång skull. Annars är spela våran träning. Det ger ju stora resultat menar jag.
Linus befinner sig i Holland. Jag tycker det är fuskigt. Som vilken vanlig helg som helst. Han är ute & far mesta del av hans dagar. Fusk. Jag vill också.
Så brukar det låta när han säger att han ska någonstans. Dumma Linus. Då får han väl ta & spela bra.

Nu ska jag se på tv.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att han gott kan ta med oss någon gång!

Tycker din blogg är bra förresten :)

2009-02-19 @ 21:09:49
Postat av: Johanna

Jag tycker gott han kan ta med oss någon gång!

Tycker du har en bra blogg, förresten :)

2009-02-19 @ 21:11:12
URL: http://leonaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, åh! Jag tror det är lite fel på kommentarsystemet. Men aja :P

2009-02-19 @ 21:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0