Den älskvärda.

Vet ni förresten att Amanda betyder "den älskvärda"
Jag borde alltså älskas.
Kanske tänkte mamma& pappa att denna dottern kommer att bli älskad av alla. Bra tänkt där hörni!
Ni lyckades väldigt bra. Sarkastiskt i högsta grad. Jag är inte mer älskad än någon annan.
Men okej. Jimmy Jansson skrev en låt precis om MIG! Iaf tror jag att det var till mig. Vilka fler Amanda finns det?
Amanda bör alltså älskas. Mjo.
När jag sökte på Carle. Blev resultatet cello. Ja, normalt.
Olle Carle blev det också.
Jag vill bli känd,jag vill finnas med på Wikipedia. Nu SKA jag ta tag i mitt liv & bli professor i Jordens Inre. Ha, där kom jag på det. Eller ska jag bli förlovad med min blogg? Där har jag saker och tänka på. Känd ska jag bli.
Målet är att Amanda Carle kommer finnas med på Wikipedia inoom 25 år. Jag lovar!

Somsagt, jordens inre väntar.

Kommentarer
Postat av: Emma Kjellberg :)

Amanda du är älskad :* <3

2009-02-03 @ 21:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0