Clothes

Jag tänkte skriva lite om mina kläder jag köpte idag.
Jeanslegginsen har jag kikat på ett tag nu. Eller jag har kikat på ett par stentvättade jeans, har varit påväg & köpt ett par stuprör på Nelly, men när jag väl såg ett par stentvättade jeansleggins passade det perfekt.
De var grymt sköna & jag har redan bosatt mig i de.
Spetströjorna har jag också kikat på ett tag nu. Tur som jag har fanns de på rea.
Det är ju höst/ vinter kollektionen. Så det var en väldig tur.
Spetstight ville jag gärna köpa också.
Men jag tycker det är onödigt att köpa ett par nu, eftersom man måste ha vanliga leggins under spetstightsen.
Det är bättre jag köper ett par till vår & sommaren. Stockholm har säkert.
Iallafall så köpte jag en vit & en svart spetströja. Svart är ju alltid bra att ha & vitt kan vara snyggt till våren & sommaren.
Oversize t-shirten var snygg. Passade min konstiga kropp som handen i handsken ungefär.
Min kropp är konstig & om jag ska vara ärlig rätt ful. Jag har höfter som jag vet inte vad. Men jag försöker att vara positiv & tänka att kroppen är finare än vad den var för ett år sen.
Gillar iallafall den randiga oversizen.
Alla accessoarer jag köpte kanske inte var så nödvändigt. Men jag älskar snyga halsband & armband.
Snygga hårspännen köpte jag också & hårsnoddar som jag alltid lyckas tappa bort.
Stövlarna kanske jag inte var i behov av, men de är snygga & jag tycker de är användbara.

Nu vill jag sova.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, jag kommer nog bosätta mig i likadana jeansleggings! :)

2009-02-26 @ 13:07:03
URL: http://leonaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0