af Ugglas?

Efter många om och men åkte vi trots allt till Sörmark. Det känns som det var igår. För dagen har varit lång och jag har hunnit med jättemycket!
Vi åkte till sjön som vanligt när vi äntligen hade kommit till Sörmark. Det var folk där som hade tagit våran ved, våra saker & VÅRAN grillplats. Okej, kanske inte våran. Men det var lite irreterande att dom hade tagit veden som vi hade jobbat så hårt med. Lars & Johan iallafall.
Jag & Johanna har mest suttit och klagat över hur kallt det var & jag ramlade så det blev ännu kallare.
Vi gjorde lite allt möjligt. Körde gris med ett äpple tex. Vi är lättroade och det är aldrig fel att vara med dom.
Mamma kom vid fyra och hämtade oss. Jag klev av vid bowlinghallen, för jag hade bestämt att träna.
Dock var det fullt och jag blev sur. Så var tvungen vänta en timme. Men när jag väl fick en bana blev jag glad igen.
Jag spela faktiskt ganska bra, bollen känns super. Nej, nu ska jag inte skriva om bowling, för de flesta av mina läsare är inte bowlare.
Jag åt i bowlinghallen & sen gick jag hem.
Just när jag kom in och hade satt på mig pyjamas skickar Johanna att Johan& Larsär i Torsby & att jag ska komma.
Jag blev helt galen. Var så trött & kall. Men jag tog på mig extra mycket kläder och traska till t-by.
Vid quikly, stavas det så?, satt Johan & Johanna. Jag köpte mig en kaffe latte & vi kritiserade alla som sjöng i melodifestivalen. Alla var urdåliga, speciellt hon Ugglas. Eller vad hon hette. Gud vad hemskt. Jag verkligen hatade hennes låt & hennes stil. Usch.
Lars var osocial och åkte bil med några.
Johanna åkte hem och kvar satt jag & Johan. Han följde med mig en bit påvägen. Då kommer
Lars bil.
Vet inte hur dom lyckas hitta oss men, så han gick av ochvi gick till lekparken och möljde. Haha.
Sen gick jag hem & nu vet jag inte var killarna kan hålla hus.

Ibland vill jag inte skriva långa inlägg, men det slutar trots allt med hur många rader som helst. Konstigt.
Jag skriver med Janina gullet. Hon är alltid lika skön.

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0