Loves



Här är då jag och mina syskon på kusins bröllop. Jag gillar att tänka på bröllopet. Fast ändå, det hände ganska mycket otrevligt. Men det skiter jag i att tänka på. För min kusin var världens finaste! Åhå, det var en fint tillställning.
Linus och jag spökar oss, medan minstningen (som egentligen är äldst) ser alldeles för söt ut.
Idag har jag varit med Johanna! Det har varit mysigt. Vi har bakat, såklart. Provat kläder och beställd kläder ifrån H&M.
Har även drömt mig bort till London, medan Johanna berättade om allt de har varit med om. PRIMARK! ♥
Jag vill dit!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har nyss duschat! :)

händer imorgon? :)

2009-08-18 @ 21:04:19
URL: http://fridasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0