Tired




Länge sen jag var så trött. Jag är trött i både kroppen och i huvudet.
Jag och Julia tog tåget till Karlstad och vi satt bredvid en dryg skitunge som satt och skröt om sin lillasyster hela resan.
Det var en lättnad att gå ur tåget och inte behöva lyssna på honom.
Vi gick i affärer eftersom Julias tåg inte gick förren 2 timmar och mitt tåg om 3 timmar. Så det blev lite shopping.
Köpte mig ett par skor. Ett par blommiga sneakers som jag säkert kommer använda endel under våren.
Vi lyckades hitta rätt tåg till Julia och det var inte sånt värst tårögt farväl. Vi visste att det inte är länge tills vi får träffas igen.
Tiden kommer springa iväg till sommarlovet och jag oroar mig inte alls.
Jag gick och köpte mig en sallad och en latte. Eftersom jag fortfarande inte äter kött.
Vägen hem till Torsby var lång. Jag var så trött och människorna bredvid mig pratade om Jesus och Bibeln.
Jag kunde ju inte göra något annat än att lyssna, eftersom jag är så intresserad (?) av bibeln och Jesus.
Skämt och sido.
Människorna bredvid mig verkade vara troende och jag hade egentligen inget ont av dom.
Alldeles för trött för att fortsätta lyssna på deras intressanta samtal somnade jag. Jag vaknade i Lysvik och hade panik och trodde att jag hade glömt att gå av tåget och att ingen hade väckt mig. Vilken tur att det inte var sant iallafall.
Jag gick hem och kikade på skorna jag hade köpt och förstod att jag verkligen hade gjort ett bra köpt.. Jag gillade de mer när jag hade dom hemma och hade tittat på dom några gånger.
Sen blev det Friskis. Måndagspasset är inte så jobbigt. Men det är bättre än ingenting.
Johanna frågade mig om jag ville ha ett par röda pumps som är för stora för henne. Jag provade dom och de föll mig verkligen i smaken. Jättesnygga, dock lite stora i hälen. Men det går att fixa. Det lär ta ett tag innan jag lär mig att gå i dom iallafall.  Tack Johanna!

Nu är jag ännu mera trött.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Julia ;D

Saknar dig jätte mkt redan, bara så du vet så har jag haft skit kul <3 Längtar verkligen efter sommarlovet. Samira sa att hon hade sett den vita klänningen på gina, så om vi hittar den, och den passar bra på mig så köper jag nog den, och skorna du köpte var verkligen ett bra köp. Men nästa gång vi shoppar så kanske du har lite mer pengar, och vi har mer tid på oss, så kan vi shoppa hela dan. Men iallafall,jag är jätte nöjd med det jag köpt, det är inget jag ångrar. Som tur sa du till mig att jag skulle prova en större storlek, den var mkt bekvämare och snyggare. Verkligen nöjd, men nu hinner jag inte skriva mer, för nu ska vi gå till stan.

Puss och kram, älskar dig. <3

2009-04-14 @ 14:25:46
Postat av: Johanna

Bra att du gillade skorna iaf :)

2009-04-14 @ 22:44:48
URL: http://leonaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0