B



Jag var så himla ful i håret innan jag slingade mig igår. Jag var ju röd i håret, med en jättetjock lugg.

Idag är det 1 april. April april din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill.
Vad är det för speciellt med 1 april egentligen? Vem har kommit på att man ska lura folk?
Ganska onödigt, fast ändå är det rätt kul att lura folk. Haha.
Men är det inte någon lurardag i maj också?
Det är iallafall en ny månad, nya chanser och det går över till vår. April är en bra månad. Maj är ännu bättre.
Juni, Juli och Augusti är bäst. Så är det.
1 mars, skrev jag att jag skulle vara nyttig, inget godis, kakor eller bullar. Och att jag skulle börja springa och träna.
Dock har jag brutit allt detta. Jag har ätit godis, kakor och bullar. Och det var gott.
Fast träningen har varit bättre.
Nu går det mot bättre tider iallafall.

Dagen idag har varit ovanligt bra. Solen sken och min Johanna fyllde år. Jag bjöd henne på mat i bowlinghallen på lunchen. Det var gott. Jag och Tessan blåste upp ballongen och knöt de i ett snöre och skrev lite på dom.
Sen fick hon gå med dom runt i skolan. Det var rätt kul faktiskt.
När jag kom hem åt jag en apelsin och cyklade till träningen. Skönt att svettas som vanligt.
Sen blev det bowlingträning. Vilket gick bra.
Imorgon är jag ledig. Ska spela Masters i Örebro. Så kommer kanske inte skriva så mycket imorgon.
Nu ska jag plugga till no provet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0