Vädret <3




Jag tycker om bilden så himla mycket, färgerna är så fina. Har gjort de lite skarpare.
Jag har fastnat vid Ginas sida, de har jättefina vårkläder. Känns som jag skulle kunna köpa endel, om jag hade pengar.
Monki har också fått in endel fina vårplagg. Ska förmodligen till Göteborg i maj. Så det blir att shoppa endel där.
Ska försöka att inte shoppa någonting tills dess. Hoppas verkligen Johanna följer med. Skulle vara roligt.
Jag hittade en fin klänning på Nelly också, som jag skulle kunna tänka mig att ha på skolavslutningen. Men som sagt, inga kläder innan Göteborg.
Idag har jag iallafall varit ute i solen, mesta del av dagen. Så nu är jag lite frusen och är som vanligt väldigt trött.
Satt i solen till två, sen gick jag till Torsby och mötte upp Sofia och Johanna. Vi satte oss vid parken och solade. Det blåste, men det var varmt ändå.
Jag och Johanna gick till Kollsberg för att ta lite kort. Blev inte så många kort, istället satte vi oss och pratade.
Om ormar, som vi båda har fobi för och om skola. Det var skönt att prata och sitta i vårsolen.
Sen dess har jag inte gjort så mycket, en promenad och så bakade jag kladdkaka. Utan ägg. Resultatet blev bra, dock tycker jag inte att det är så gott mer än den första tuggan. Men smeten är god.
Jag är fortfarande ganska dålig på att blogga, men just nu så faller vädret mig i smaken och jag har inte så jättemycket att skriva om när jag har lov.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Leia

Fin bild =)

Kram

2009-04-18 @ 14:31:30
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Anonym

ey,nice blogg hörru:D

fin bild!



http://femsmultron.blogg.se är min blogg ialf:)

Skriver om det ALDRA SENASTE skvallret :)

Den är bland dom största skvaller bloggar på blogg.se!!

2009-04-18 @ 15:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0