Green eye







Påskliljor är dagens motiv. Helt klart. Det är kul att trixa med dom i photoshop också.
Egentligen har jag ju bruna ögon, men jag tycker det är så himla fint att ha klargröna ögon. Dock finns det inte så många som har exakt den klargröna färgen på sina ögon, som jag har redigerat. Men det är så fint. Jag passade nog inte i det så bra.

Jag och mamma var ute och fota förut. Det var en jättefin solnedgång och bilderna blev jättebra.
Ni får inte se dom idag iallafall. För de ligger i mammas dator. Och den har inget photoshop.
Så jag får lägga in dom på denna datorn imorgon. Bilderna blev somsagt jättebra.

Imorgon ska jag ta en lång sovmorgon. Och så får man hoppas på solsken. Nu ska jag snart ge mig in i min skönhetssömn. Natti.

Kommentarer
Postat av: LINA

sv: Åh ja visst är dom fina!



Vilken fin blogg du har :)

2009-04-03 @ 23:24:27
URL: http://linaflink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0