Fågelbilder





Varför jag ständigt försöker att få bra kort på fåglar, det vet jag inte. Eftersom bilderna aldrig blir bra. Kommer aldrig nära nog, trots mammas objektiv. Grenar ivägen och allt är dåligt. Kanske hoppas jag någon dag att få en felfri bild på en fågel.
Att ha Ulla i svenska är bra. Hon är min favoritlärare. Hon är lättsam, hon är duktig och hon förstår vad ungdomar vill göra på svenskalektioner. Idag tillexempel var vi inne i datasalen och såg på Youtube.
Det kanske inte låter så värst lärorikt, men saken är den att vi ska ha en filmdag och ska få göra våra egna filmer, alltså redigera, filma och spela själva. Och då kan det var bra att få ideer om vad man ska filma om. Dessutom fick vi gå in på Facebook och alla dess sidor som finns. Bra Ulla, du vet vad ungdomar vill göra på lektioner. Ha. Hennes dotter är också en klippa på att fota. Hon lär mig endel fast hon inte vet om det. Riktigt duktig är hon.
Jag var snäll mot Ida också och gick till bowlinghallen och spela med henne efter skolan. Jag spelade bra. Jag vet inte vad det är. Jag vilar nog mig i form verkar det som. Konstigt.
När jag kom hem fanns det en god bärpaj som Linus och Johanna hade bakat. Den var god vill jag lova. Solen var också god. Jag älskar värmen. Vem gör inte?
Sen blev det ett jobbigt pass Friskis. Det var som vanligt skönt efteråt. Imorgon har jag spanskaprov som jag kanske borde träna på. Jag kan det ganska bra, men jag vill verkligen ha ett bra resultat. Så nu får det bli plugg innan läggdags.
Det var inte värst många som kommenterade inlägget nedanför. Lite besviken på er..


Kommentarer
Postat av: Mikaela

fina bilder :)

2009-04-24 @ 18:39:33
URL: http://mikaelamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0