Moelven final.

Jepp, idag var det dags för moelven final. Vilket var väldigt spännande. Se alla storspelare på en och samma gång. Fast dagen började inte så bra för mig, försov mig ca två timmar  :s Vaknade strax innan halv tolv istället för halv nio. Hmm, kul. Nej.
Bowlandet började ju nio, så de var lite surt. Men snabbade mig på, så det var ingen fara.
Väl uppe i hallen var det mkt folk, blev lite förvånad av vilka som hade åkt ut. Och vilka som hade klarat sig. Linus nappade snabbt åt sig kameran och hade den på halsen mesta del av dagen. Blev endel kort.
Jag och Simon åkte till skidtunneln i en av pauserna. Han skulle ha skidor, eftersom hans (snälla) kompisar hade anmält honom till stafettvasaloppet. Stackarn som inte har åkt skidor mer än ett par gånger, men det blev ett par skidor med tillbehör tillslut. :)
Sen blev det att åka tillbaka till bowlinghallen och äta och fortsätta att se på finalen. Maten var god, bowlingen med för den delen :) Tittade hela dagen och tillslut var det bara två kvar.
Erik sjöberg från Hagfors och Erik Andersin, tror jag stavade rätt? De tävlade om hela femtio tusen kronor, ganska mkt pengar som stod på spel :) Men Hagfors klarade inte riktigt ända fram och blev tvåa, inte dåligt det. Sen blev det prisutdelning och jag passade på att ta kort ;) Har inte lagt in bilderna på datorn än men.

Och nu sitter jag här. Lite tråkigt att moelven är slut nu, men det får la gå :)

Xoxo - Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0