Kan aldrig bestämma mig




Men givetvis klarar jag inte av att se likadan ut mer än i 2 månader, så nej nu blev jag lila igen. Har fått höra av alla att jag inte är mig själv utan mitt lila hår och det håller jag med om, så därför gick jag tillbaka till det lila återigen. Och pappa blev lika onöjd som jag hade trott! 

Jaja, nu är jag iaf tillbaka i Sverige efter en Norgevecka, det är sååå skönt. Jag är ju så van att träffa mina älsklingar varje dag liksom, låter som jag har ett förhållande med dom. Isf världens bästa förhållande. Jag gillar trots att Torsby, det måste jag nog ändå erkänna. 

Men nu längtar jag efter en ledig helg framförallt, jag är sååå trött. Norgelivet vänder upp och ner på mina rutiner så hela jag blir helt utsliten. Jag är nog en rutinmänniska trots allt. Äta mat senast klockan 19, lägga sig i soffan en kort stund, invänta mina kompanjoner för något litet bus, ligga i sängen vid 23 och se på serier tills klockan är 00.00 sen måste jag sova. Så ser mina dagar ut i Sverige, i Norge äter vi middag när klockan är 00.00 och somnar inte förens långt in på natten. Ja ni hör själva, inte konstigt jag blir trött. Nej så godnatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0