Haha




Har fått en ny vana, en ganska skön vana. De senaste dagarna har jag legat i sängen i flera timmar med musik i öronen och kollat igenom gamla bilder. Läser igenom gamla blogginlägg och inser vilket bra liv jag har och har haft. 

Som när jag bodde i Karlstad, vilken jäkla tid. Jag var jävligt ostabil mestadels av tiden där, inte konstigt kanske när jag blev dumpad och var 17 år, ingen lätt tid. Försov mig varje dag och såg ut som fan själv när jag väl kom till skolan alltid några minuter försenad. Var världens lataste människa när det gällde skolan men jag klarade mig igenom det där också, haha kan inget annat skratta när jag tänker tillbaka på den tiden. Så himla rolig ändå, levde på 1000 kronor varje månad, var kär ibland, ledsen ibland, snygg ibland, ful oftast, fattig men oftast väldigt glad. 
Jag är ju en sån person som är jävligt slarvig, planerar ingenting och kan inte tänka ekonomiskt för fem öre, gör det jag känner för, kan inget om matlagning och vet inte hur man byter påse på dammsugaren. Ändå fan klarade jag av den där tiden också. Ingenting har ändrats än idag, jag är fortfarande lika slarvig och oansvarig, vilket jag får höra både en och två gånger per dag. Det är det som är så härligt med mig, jag bara är jag, slarvig som fan och okapabel till de mesta vuxensakerna. Men rolig är jag. Och sentimental, nu ska jag lägga mig och gråta ett tag, för det är den tiden på månaden. 

Hejhej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0