2016




Igår pratade vi om vad vi vill ha ut av detta nya år, inga större löften egentligen och absolut inte några dumma "ska sluta äta godis och börja träna" löften. Utan mer mål, vad vi vill åstadkomma 2016. Och mål är bra, det gillar jag att sätta upp. Vi kom alla överens om att jag ska bli mer självständig, egentligen var det Erica och Emma som påpekade det från första början, men jag kan inte mer än att hålla med. Jag är inte alls speciellt självständig, alltså på det sättet att jag gillar att bara vara ensam. Jag har länge haft svårt för det och jag vet att mamma har påpekat det några gånger för många många år sen. Jag behöver alltid ha någonting att göra, efter jobbet så klarar jag liksom inte bara att komma hem och ta det lugnt. 

Men, efter denna julruschen som jag har haft på jobbet, så har jag märkt av att det har blivit bättre. Men det är ju enbart för jag är väldigt trött. Så, jag ska alltså försöka bli mindre rastlös och försöka vara bättre på att bara ta det lugnt. Hur jag ska göra det och hur jag ska gå tillväga har jag ingen aning om. Men jag har ju några dagar på mig att lyckas. 

Annars ska jag bara fortsätta på samma spår för jag är väldigt nöjd. Jag har ju rott i-land jobbfrågan och må säga att jag har lyckats väldigt bra med det. Jag har världens bästa vänner och familj som jag har väldigt roligt med. Så annars är det väl bara egen bostad och en kärlek som fattas haha. Men det har jag inte så bråttom med. En sak i taget. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0