Snart så




Det känns lite lättare när jag tänker på att det är första mars imorgon, att jag och Erica låg ute i solen igår utan att frysa, att det snart är påsk och äntligen lite längre ledigt och att det snart är vår på riktigt. Jag är inget fan av vintern överhuvudtaget och denna har varit extra lång och kall, så ja jag är lika lycklig som alla andra när det börjar på att bli varmare ute, jag kan använda mina vita nikeskor och bomberjacka utan att frysa ihjäl. Och så jäkla mycket fräschare man känner sig, sjuuukt.

Annars då Amanda? Nej det rullar på som vanligt, just nu ligger jag i min säng i Norge och är imponerad över att jag är i säng såpass tidigt. Ja klockan är 12, men det är tidigt för att vara här som sagt. Till helgen är jag ledig och jag vet inte riktigt vad jag ska göra, funderar på att våldgästa Karlstadtjejerna för lite catch-up eller få med mig någon för lite slalom. Jaja det är ju bara måndag och jag drömmer mig fram till helgen.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0