💗










Om nĂ„gon skulle frĂ„ga mig vad jag vill Ă€ndra i mitt liv just nu, sĂ„ Ă€r det absolut ingenting. SĂ„klart sĂ„ ska jag inom en snar framtid förhoppningsvis flytta hemifrĂ„n och sĂ„n dret, men fasen vad bra jag har det just nu. Nu Ă€r det inga som helst frĂ„getecken kring mitt liv. Jag Ă€r nöjd precis som det Ă€r nu. Jag skrattar nog cirka 50% av mina dagar, för dĂ€r Ă€r jag nu. Jag har sĂ„ sjukt roligt och jag vet inte riktigt vart det kom ifrĂ„n. Det var ju inte alls sĂ„hĂ€r jag hade planerat mina kommande Ă„r nĂ€r jag tog studenten, jag skulle ju aldrig flytta tillbaka till Torsby igen. Och det Ă€r inte skrivet i sten att jag bor i Torsby just nu, det kan Ă€ndras typ imorgon om jag kĂ€nner mig sjĂ€lv rĂ€tt. Men just nu Ă€r det perfekt. 

Jag Ă€r lite allergisk mot sĂ„na som skriver hur perfekt deras liv Ă€r och visar aldrig baksidan, men helt Ă€rligt. Nu har inte mitt liv nĂ„gon mörk baksida. SĂ„ jag tĂ€nker skriva att det Ă€r perfekt, för just nu Ă€r det faktiskt det. Jag Ă€r inne i en sĂ„n period och jag hoppas den hĂ„ller i sig, jag gillar den hĂ€r Amanda, den glada som kan ligga och skratta sĂ„ jag bokstavligt talat inte hittar luft, den som gillar att gĂ„ upp pĂ„ morgonen och gĂ„ och jobba och den som faktiskt visar den allra bĂ€sta sidan av sig sjĂ€lv. Den Amandan Ă€r bĂ€st och dĂ€r Ă€r jag nu. 

En bra period som sagt, det Ă€r ju för hĂ€rligt. 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0