Detta hår




Detta är alltså mitt hår-år. Glömde lägga till en bild där jag är knallrosa också, sen har jag ju varit ljusrosa också för den delen. Ingen kan väl förstå att jag fortsatt har hår på huvudet? Nej, inte jag heller faktiskt. I teorin ska jag inte ha hår på huvudet heller, så det är väldigt konstigt att jag har det. Igår klippte jag av mig några decimeter dock, eller ja kanske lite mer än en. Det var modigt tyckte jag, det blev så jäkla snyggt faktiskt. Jag trodde väl aldrig detta skulle ske. Men jag trodde inte att jag skulle färga mig varken röd lila, rosa eller blå heller så. 

Men nu mina vänner, nu har jag satt förbud på detta velande fram och tillbaka. Nu ska jag ha den färgen jag har ett bra tag. Har även satt shoppingförbud och redbullförbud. Så nu är det mycket att tänka på för mandis. Får finna mig något annat att slänga pengar på antar jag. Haha. 

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0