Bra helg






I helgen stod jag alltså på ett par slalomskidor för första gången på flera år och det var såååå roligt. Jag åt tvårätters med halva familjen och Bill och Bull, drack vin, mådde gött och igår var jag på leklandet. Det var en mycket lugn och skön helg, vilket inte har skett på alldeles för länge. Blivit helt beroende av orange is the new black, vilket jag ägnar all min lediga tid på. Jag drömmer om det tillochmed, inatt satt jag själv i fängelse, blev mobbad för att jag hade blont hår och bruna ögon och fick äta pannkakor till middag, vilket är det värsta jag vet. Ingen härlig dröm med andra ord. Flummigt inlägg som vanligt, nu ska jag fortsätta jobba mig igenom denna måndag, för att sen fortsätta att titta på orange. Härligt liv ändå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0