Jaha







Emma frågade mig förut vart mina bloggkunskaper har tagit vägen, ja jag vet inte. Antingen har jag för ointressant liv eller så har jag för intressant liv så jag aldrig har tid för att sätta mig ner och skriva här. Mina dagar går liksom bara och alla ser i princip likadana ut. Denna vecka har jag dock haft mycket att tänka på och jag känner verkligen att jag behöver två saker, 1. Semester, bara 4 veckor kvar mandis, håll ut. 2. Göra en lista där jag kan checka av grejer som jag måste göra. 

Jag är ju så otroligt vimsig och slarvig som människa, jag vet aldrig vart jag har någonting och jag vet knappt vart jag ska jobba när jag vaknar på morgonen. "Hmm jobbar jag i Sverige eller Norge idag, äh vi chansar" lite så känner jag. Det enda som funkar för mig då, är att faktiskt försöka ha rutiner. Och det har ni ju läst om tidigare, det är väldigt mycket rutiner i mitt liv och följs inte dom så blir jag trasig i huvudet i veckor framöver. 

Men som sagt, till veckan ska jag göra en lista på saker jag måste göra och jag måste skaffa mig en kalender. För det finns verkligen inga ord för hur tankspridd jag är. Och jag är bara 20 år liksom, det känns otroligt bra inför framtiden. Nej Amanda, nu är klockan 3 minuter i 12. Din sovgräns är om 3 min, lägg ifrån dig mobilen och sov nu. Ni hör, ruuuuutiner. Godnatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0