Lite uppdatering på mitt liv









Det är ett väldigt gnällande över min frånvaro på bloggfronten. Så jag ska försöka göra er lite glada. Jahapp vad har jag för mig om dagarna då? Ja, sen sist har jag haft en liten minikräftskiva, jobbat som i vanlig ordning, varit på endel bilturer vilket nästan är det bästa jag vet, varit på partay vilket också ligger på min top 3 lista. Det var mycket roligt faktiskt, alla utgångar är bra utgångar kan man säga. 

Idag jobbar jag 15-22 i Norge då det är kvällsöppet, så jävla skön tid. Jag kan vara den knäppaste människan som säger så, men jag fungerar faktiskt bäst på kvällstid och mindre bra på morgonen. Jag trodde att jag skulle växa ifrån att vara sådär äckligt trött på morgonen, men det blir fan bara värre. Japp och imorgon ska jag träffa mina svenska kollegor för lite vin och mat. Hör ni vad vuxen jag är? "Kollegor, vin och mat". Trivs inte roligt som vuxen heller, men jag jobbar på det, det blir säkert jättetrevligt. 

Annars kan jag väl bara meddela att efter jobbet idag, så har jag semester en vecka. Kan det bli bättre? Nej det kan det inte. Och om cirka en månad åker jag och min soulmate utomlands också . Livet rullar på bra. Hejdåda. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0