Fint









Jahaja här har ni lite bilder på min semestervecka so far. Eftersom ingen annan är ledig så får jag underhålla mig själv, vilket inte är min starka sida men måste säga stt det har gått väldigt bra hittills. Hunnit med Karlstad, där jag shoppade, träffade broder, gjorde naglar och mådde gött. Har hälsat på minime vilket alltid är lika roligt och igår åkte jsg till mammsen. Det är så jäkla fint här, jag är verkligen ingen sån som bara kan slappna av och sitta och titta på utsikten t.ex. Men här ni, här slappnar tillochmed jag av, såååå fint. Nu ska jag snart bege mig mot Arvika och luncha med mamma, innan jag åker hem. Idag har jag tänkt att träffa min fru och hennes lilla fis, men det vet hon inte om än haha. Ja hörs da

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0