Veckan









Hej på er! Vilken mysvecka jag har haft, massa fina kvällar med bland annat filmkväll, jag bjöd mina tjejer på tre rätters, Tacos igår och idag har jag haft en fin söndag med pappa. Först var vi barnvakt till vår favorit, sen åkte vi på en biltur och åkte på söndagsfika hos faster. Sånt gör mig glad, den här tiden på året så går jag verkligen in i ett mys-mode och stannar i det till januari. Jag går verkligen all in med jul, musiken spelas högt, det bakas allt som finns att baka, det ska fram med ljusslingor och grankvistar ska in. Haha jag kommer bli en fantastisk julmamma. 

Så idag fortsätter jag kvällen med att baka saffransbullar, ni hör jag är världens bästa hemmafru. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0