Hej hallå tjaaaa












Jag förstår om ni funderar på om jag lever eller ej, men det gör jag iallafall. Jag är inne i en sån bitterperiod, det blir jag nämligen alltid vid den här tiden så jag lägger all energi på att försöka förminska bitterheten så mycket som möjligt. Tycker ändå det går ganska bra. 
Snart är iallafall årets värsta månad över och jag som älskar jul kan äntligen börja lyssna på julmusik, baka och kolla på julfilmer. I lördags gjorde vi ett tappert försök att få tag i lite julklappar, istället så kom vi alla hem med massa påsar åt oss själva, som vanligt med andra ord. Sen tog jag med mig frugan ut, det var länge sen och jag hade roligt, som vanligt. Undrar verkligen när jag ska växa ifrån den här festperioden, den har hållt i sig i ett år nu så snart borde den tiden vara förbi, men nej blir samma sak varje helg tragiskt nog. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0