Midsommar














Assååååå åh vilken midsommarhelg jag fick! Älskar verkligen allt som har med midsommar att göra. Jag började med det traditionella midsommarfirandet genom att kolla på borejoggen med familjen💗 sen åt jag kinamat hihi såklart. Sen ännu mera mat med andra delen av familjen. Kvällen avslutades givetvis på torget med världens bästa människor som jag har så äckligt roligt med. Kom hem när jah vanligtvis brukar ha alarm på ringning, precis så jag ville att min midsommar skulle se ut. Alldeles perfekt var den och det fick jag lida för igår. Men jag krigade mig med till ännu en familjemiddag. Hoppade studsmatta och spelade kubb, det är att kriga det mina vänner! 

Nu ska jag börja jobba igen, känns ju egentligen ganska bra. Börjar på att bli alldeles för rastlös för mitt eget bästa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0