Lite allt möjlig skit











Det finns några härliga sommarbilder från förra sommaren i min kamerarulle på 3796 bilder. Hittills leder denna sommar över den förra och får jag som jag vill, så kommer den fortsätta på precis samma sätt som den har börjat, så jag är nöjd. 

Alltså måste då klaga över en sak och det är över den jäkla hettan som är i mitt rum på natten. Jag har testat allt, att duscha innan jag lägger mig, att sova med lakan istället för täcke, att sova naken, att ha fönstret helt öppet, att ha en vattenspruta bredvid mig så jag kan svalka mig, sova i soffan, sova i solstolen ute och ingenting funderar. Så inatt provar jag frysen, det ska funka har jag hört. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0