Ja

Äh kör på en sån här lista igen eftersom jag alltid förlorar mina skrivkunskaper direkt jag har tänkt att blogga. Japp. 

Vad gör dig glad?  Människor gör mig glad. 

Vad gör dig arg? Människor gör mig ganska arg också när jag tänker efter. 

När känner du dig som lyckligast? Kanske när jag vaknar upp och känner mig sådär riktigt jävla bra, dom dagarna är de bästa dagarna. 

Vad är dina svagheter? Att jag är rastlös, pratar för mycket, att jag har kort stubin och att jag blir deppig och känner mig värdelös när jag blir ensam. 

Vad är du rädd för? Att vara ensam, men jag jobbar på det. Sen är jag jävligt rädd för ormar och vägpirater haha. Har redan planerat vad jag ska göra in i minsta detalj om en vägpirat kommer. 

Vad ska en bra vän ha för egenskaper enligt dig? Den ska bara finnas där, man ska kunna skratta tills man får ont i magen, man ska kunna prata om allt, man ska kunna gråta på deras axel och man ska kunna vara galna tillsammans. 

Har du någon sån vän? Ja det har jag ett dussin. Tack och lov. 

Vad är det konstigaste med dig? Har endel konstiga sidor, samt konstiga perioder. Ibland får jag för mig att sova upp och ner för att jag ska vara mer redo ifall någon kommer in i mitt rum och försöker kidnappa mig. Jag kan ej sova med öppet fönster för jag får för mig att grannen ska ha en orm som rymmer in till mig. Ja bland annat. 

Vad gör du om 10 år? Ingen aning eftersom jag inte ens vet vad jag ska göra imorgon. Jag planerar inte saker, jag gör bara. Det är det allra bästa med mig. 

Har du någon dröm? Nej inga större drömmar, vet bara att jag vill bo i ett hus helst på landet vid en sjö, med en häst. Haha. 

Har du några mål? Mål har jag många, ett av dom är väl förknippat med förra frågan, att skaffa häst. Det är någon dum idé jag har kommit på nu på senare tid och jag är helt insnöad i det just nu. 

Hur många barn vill du ha? Ingen aning, barnfrågan har jag inte tänkt på och tänker inte göra det heller på ett tag. Även det har väl sin tid antar jag. 

Hur ser den perfekta dagen ut? Jag ska vakna upp efter en lång sovmorgon, dricka kaffe och äta äggröra. Sen vill jag till ett tivoli för där trivs jag som allra bäst. Haha ni hör själva, inte redo för barnfrågan. Sen äter jag räkor och dricker vin.

Har du blivit sårad någon gång? Massa gånger, men det är ju inte så relevant just nu. 

Vad ska du göra nu? Sova, för imorgon ska jag jobba och det ska bli kul. Sen ska jag nog åka till Malung och dansa. 

Tack å hej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0