Blabla




 

Några snabba Pics från förra helgen och under veckan. Fryksdalsdansen var rolig, är dock sliten än men det är sånt man får ta när man härjar jämt och ständigt. 

Jahapp vad har jag haft för mig denna vecka då? Jo min vapendragare har fyllt år, så vi firade henne i tisdags. Tösabiten bjöd oss på 3rätters och givetvis massa vin. Sen har det varit jobb jobb jobb. Känner bara för att ligga i min älskade säng under helgen, men det blir inget vilande denna helg heller, för imorgon är det dags för bröllop och jobb! Det ska faktiskt bli roligt, se hur norskar sköter ett bröllop, kan ju inte bli annat än intressant. 

Förövrigt så gnälls det på att jag 1. Bloggar för lite och 2. Att jag gör för lite med hedersinlägg till personer. 
Mina svar till det är 1. Jag har ett mycket hektiskt liv och ganska ointressant också för den delen, därav lite bloggning. 2. Jag är inte gullig och kärleksfull av mig, därav inga gullegull inlägg till er mina vänner. Så är det med det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0