Min jätteroliga vecka :P






Min blogg står still och ingen är förvånad. Dagarna går snabbt och jag hänger inte med som vanligt. Är aldrig hemma utan gör en massa saker hela tiden, det kryper i kroppen på mig av vila i 20 minuter. Jag måste verkligen jobba på det där. 

Annars är det fint, har ryckt upp mig efter förra helgens bravader, tog sin lilla tid. Men det var det värt. Denna helg jobbar jag dock och det gör alltid lika ont i hjärtat att jobba på en lördag, sånt borde vara olagligt. 

På bilderna ser ni vår brunch som var helt otroligt jäkla god, en färgning jag gjorde i veckan samt en bild när jag är galen nog för att låta Erica fixa mina ögonbryn. Jag försöker nämligen lära upp henne allt jag kan, så hon kan bli min praktikant en vacker dag. Haha det vore ju drömmen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0