Onsdag

Att jag inte skäms, på riktigt. Bloggen har dött ut totalt de senaste månaderna, ska försöka bättra mig, måste försöka hålla skiten i liv alltså. 

Jaha hur är det med mig då? Det är fint, just nu känner jag mig faktiskt väldigt varm i kroppen, känner bara love love love love till mina vänner, finns ingenting som slår dom ärligt talat. Så det är väl ungefär dom jag ägnar min tid åt, varje dag, helst hela dagarna. I helgen var jag på kalas hos fia, igår var jag på tacomys hos fia och idag blev jag överraskad av erica med kinamat och godis samt barnfilm. "Varför gör du detta Erica?" "Du har haft två jobbiga dagar, då tänkte jag att du var värd detta". 
Hur ska jag inte kunna vara varm i hela kroppen liksom? 

Annars är allt som vanligt, jobbar jobbar jobbar och längtar till sol och värme. Sistaminuten-apparna går varma kan jag lova er. I somras tänkte jag ta en sistaminuten till Cypern helt själv, det är faktiskt något jag värderar att göra snart. Bara för att jag hatar att vara själv och någon gång måste jag lära mig att tycka om att vara det, så vad vore bättre än att dra utomlands helt själv? Nej just precis, inget vore bättre. Ska bara samla lite mod till mig, så ska jag nog ro det i land också. 

Här har ni lite bilder från veckorna som har gått, varsågoda. 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0