Tack 2015

Januari/februari 

Året började på bästa möjliga sätt, jag var glad och jag startade året med att springa runt på bergvik och skrika " älskar livet" med Erica. För det var precis det vi gjorde, älskade livet. Jag umgicks med Erica och Emma, mina två kompanjoner varje dag, vi bjöd varandra på tre rätters och tränade. Duktiga som vi var på den tiden. Hade även några roliga utekvällar i Karlstad, med bland annat min bror och Sofie och Sofia, mina älsklingar. Bra månader. Jag hann även med att vara på årsfest i Oslo vilket var så jääääkla roligt, var rosa i håret också, ball som jag var. 








Mars/april

Det var också två väldigt bra månader. Jag var ute mycket, nästan varje helg och jag hade lika roligt varje gång. Jag hann även med att vara på spa och må allmänt gött förjämna, det var tider det. Det var påsk, en mycket fin sådan och då var vi ute som i vanliga ordning. Och babyshower för frugan givetvis! Det var roligt och väldigt fint. 







Maj/juni

Jag blev grundlurad och överraskad av mina älskade vänner på 20 års dagen, jag blev så chockad och glad på alla sätt och vis, finaste någon har gjort för mig. Dagen efter firade hela släkten och vännerna mig igen, vi hade en rolig kväll med femkamp. Sen tog jag semester och åkte till Rhodos med Emma och mandis, det var så jävla skönt och bra på alla sätt. Maj var en fin månad och i juni vettefan vad jag gjorde, firade midsommar iallafall. Hade säkert lite semester då också, ja det hade jag nog. Och Fia blev mamma i maj också! Maj var en väldigt fin månad med andra ord. 







Juli/augusti 

jag hade tydligen en veckas semester igen, då åkte vi till Strömstad och Göteborg jag och mina kompanjoner som vanligt. Jag hade några otroligt fina dagar och kvällar med mina tjejer, grillade och fiskade bland annat. Fias lilla Ludwig döptes och resten av sommaren antar jag att det var endel fester också. Malung bland annat samt fryksdalsdansen med mera. 









September/oktober 

September! Höst och hemskheter var jag tänkt att säga, men ja jag överlevde även hösten. Det var Marten och ännu mera utgång haha, såklart. Jag hade ännu mera semester från Norge, herregud vad skönt jag har haft det detta år. Då hälsade jag på mamma bland annat, annars tror jag inte jag gjorde så mycket, måste kolla bloggarkivet, haha. I oktober åkte jag återigen utomlands med Erica denna gång. Den veckan var också underbar, lugn och stilla och förbannat skön. Två resor detta år är inte så illa, nästa år blir det ännu fler. 








November/december 

Dessa två månaderna har gått så fort! Jag har jobbat så otroligt mycket dessa månaderna, men gud vad roligt jag har haft trots det. Jag har dock varit väldigt lugn dessa månaderna, alltså inte så många utgångar och det har varit skönt må jag säga. Jul har varit hur bra som helst och nu laddar jag för en sista jobbdag för detta år, jag är otroligt nöjd med detta år. Det har inte hänt speciellt mycket egentligen, bara rullat på egentligen. Men det gör absolut ingenting, för mina dagar har bestått av såna saker som jag gillar och det har varit ett år utan massa töl och kärlek, det går ju ganska bra hand i hand de där vanligtvis. Töl och kärlek alltså. Så jag är glad, helt enkelt och för första gången på länge så känner jag mig väldigt nöjd med att vara själv. Otroligt jäkla skönt. 









Årets bästa: det är Erica, Emma, mandis, pappa och Alicia och resten av min familj. Helt klart. 

Lagt mest pengar på:  det lär väl va resor mat och kläder haha. 

Mest nöjd över: kanske resorna ändå, mest värt pengarna. 

Något du har lärt dig: att ensam är stark hahah. 

Något du är stolt över: kanske att mitt företag har gått så bra detta år. 

Vad har du gjort mest detta år?: festa och sova bort alla söndagar antar jag haha woooepps. 

Tack för detta år, nu ser jag faktiskt fram emot nästa år ändå, jag gillar att få en nystart av någon konstig anledning och jag tror nog att 2016 kommer bli minst lika bra faktiskt, ännu bättre om jag får välja givetvis. Imorgon ska jag fira nyår på hotell och det ska bli så jäkla skönt. Tack och hej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0